Contact: 020 775 05 76

- FAQ

- FAQ

Reserveren
Een reservering kunt u via de Regeringsformulier op de onze website, via Contact formulier of winkelwagen maken. Snelste manier is het gebruik van de reserveringsformulier.

Als u vragen heeft kunt u ons bellen of mailen. .


Ophalen
Wij doen ons best voor de beschikbaarheid van de apparaten voor onze klanten. De reserveringen kunt u tussen 11.00-13.00 uur of 18.00-20.00 uur in hele de week en  zaterdag ophalen en inleveren. 

 

Betalen
De betalingen moeten uiterst bij ophalen plaatsvinden. U kunt hele huurbedrag in een keer betalen of eerst een aanbetaling doen en de rest van de kosten bij ophalen doen.
 
Verzenden
- Wij verzenden de apparaten ook naar onze klanten. 
- Verzend kosten is afhankelijk van opgestuurde apparatuur. 

 

Beschadigingen
Voor beschadigingen is de huurder zelf verantwoordelijk indien zonder verzekerd gehuurd is. Voor beschadigingen van apparatuur moet de huurder eerst contract opnemen met ons. Huurder betaalt de waarde van het apparaat die de huurder bij ophalen krijgt. Als de prijs van het apparaat niet vermeld bij ophalen mag de huurder de prijs van het apparaat aan ons vragen.  

 

Verlies van apparatuur of onderdelen
Indien het apparaat of onderdeel ervan kwijtgeraakt is, betaalt de huurder de totale waarde van het apparaat/onderdeel. Dit is geldig ongeacht de huurder de camera met of zonder verzekering gehuurd heeft. De verzekering is alleen geldig voor beschadigingen.   

Laat inleven
Mocht er op een latere tijdstip het apparaat ingeleverd gaat worden, dient de huurder dit minimaal twee dagen van tevoren laten weten. Omdat de apparaten aan de volgende klanten gereserveerd worden is dit van groot belang. In elk geval betaalt de klant de dagprijs van het apparaat en eventueel de kosten van vervallen van volgende reserves. Het wordt altijd geadviseerd om contact op te nemen minimaal twee dagen voor de inlever datum in dergelijke gevallen. 
 
Annuleren van de reservering
Annuleren is wel mogelijk. Voor annuleren van een reserve moet minimaal 5 werkdagen van tevoren telefonisch of via E-mail vermeld te worden en van ons een bevestiging krijgen.
 
Apparaat doet niet
U moet ons laten weten uiterst binnen een uur dat apparaat bij ons opgehaald is over het probleem. U moet het probleem via telefoon, via sms of via email aan ons specifiek laten weten. Wij gaan apparatuur testen of het probleem inderdaad aan gehuurde apparatuur ligt. Voor laat geïnformeerd  is de huurder zelf verantwoordelijk. Huurder betaalt in zekere zijn de huur kosten tot periode dat met ons contact opgenomen is over het probleem. Er wordt de kosten PER DAG berekend. Bij verhuur is de criteria niet het gebruik van apparatuur maar de beschikbaarheid van apparatuur bij ons.