Veelgestelde vragen

Veel gegtelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe werkt het?

Wij proberen het huurproces zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het werkt als volgt:

• Blader door onze website en kies welke items u wilt huren. Klik op huur nu button.
• Selecteer de OPHAAL en INLEVER datum/uur en klik op TOEPASSEN.  Klik daarna op GA VERDER button.
• Vul in de persoonlijke gegevens en klik op VERSTUREN.
•  Als u voor het eerst bij ons huurt, beoordelen wij eerst uw aanvraag. Dan ontvangt u een mail van ons over de DOCUMENTATIE en BETALING om apparatuur te reserveren. Als u vaker bij ons heeft gehuurd, betaalt u geen borg meer. Daarna wordt de apparatuur gereserveerd voor u.

•  U haalt de apparatuur op. Na het gebruik levert u ze in en krijgt u de borg van ons terug. Tenzij u met creditcard heeft betaalt, ontvangt u de borg direct van ons terug bij het inleveren van de apparatuur. 

Betaal ik een borg?

Of u een borg betaalt is afhankelijk van volgende factoren.

– Nieuw of terugkerende klant? Als u vaker bij ons huurt, betaalt u geen borg. Nieuwe klanten betalen wel een borg maar bij iedere volgende huur verlagen wij de borg lager zodat u later geen borg meer betaalt.
– Zakelijke of particuliere huur? Als voor een bedrijf huurt of een eigen bedrijf heeft, betaalt u lagere borg bij ons.
Welk apparatuur?  De borg is afhankelijk van de waarde van de apparatuur. Stel dat u een zeer dure camera huren met een waarde van €5000,- zal de borg hoger zijn dan als u een lange kabel huurt.

Hoe weet ik hoeveel borg ik betaal?  Als u de huuraanvraag via onze website doet informeren wij u over de borg. U kunt natuurlijk ons altijd bellen om de hoogte van de borg te weten voor bepaalde apparatuur.

 

Hoe zit het met verzekering?

U kunt de apparatuur verzekerd of onverzekerd tegen schade huren.

Verzekerd huren tegen schade: U betaalt een kleine premie om verzekering af te sluiten tegen schade. De premie is afhankelijk van de totale huurkosten.
De verzekeringspremie is tussen 5%-10% van de huurkosten. U wordt gevraagd tijdens of na aanvraag proces of u de apparatuur verzekerd of onverzekerd tegen schade wilt huren. Diefstal/verlies/kwijtraken van de apparatuur is nooit verzekerd bij ons.

Hoe kan ik betalen?

De betalingen kunt u vooraf of bij ophalen doen.
U kunt de huurkosten (en eventuele de borg) bij ons contant betalen of pinnen.

Achteraf betaling is mogelijk voor onze reguliere klanten. U kunt met ons bepaalde afspraken maken over achteraf betaling.

Hoe kan ik laagste kosten betalen?

Wij hebben u tips om zoveel mogelijk te besparen voor de borg en de huurkosten.

BORG
Tip 1: Huur regelmatig bij ons zodat u geen borg betaalt.
Tip 2: Als u een bedrijf heeft of voor een bedrijf huurt waar(voor) u officieel werkt betaalt u veel lagere borg dan als u particulier huurt.

HUURKOSTEN:
Tip 1: Haal de apparatuur op vrijdag middag en lever in op maandag voor middag. Dan betaalt u een dag prijs.
Tip 2: Huur voor meerdere dagen. Als u meer dan een dag huurt, betaalt u halve dag prijs voor de vervolg dagen. Als u meer dan een week huurt, kunt u met ons contact opnemen zodat wij een scherpe prijs maken voor u.
Tip 3: Vraag ons B:B mogelijkheden als u bepaalde service heeft waarvan wij gebruik kunnen maken.
Tip 4: Huur video camera set. Wij verhuren ook videocamera set’ten. Klik hier om naar videocamera set pagina te gaan.

Kan ik cursus krijgen van jullie?

Ja,

Wij geven volgende cursussen aan onze klanten.

– Montage cursus
– Beginners filmen cursus
– Drone cursus

Ik wil voor lange termijn huren. Krijgt ik een korting?

Voor lange termijn krijgt u wel kortingen van ons. Neem contact met ons op om een offerte te ontvangen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van ma t/m za tussen 09.00-20.00 uur.

U kunt de apparatuur van ma t/m za tussen 11.00-13.00 uur en 18.00-20.00 uur ophalen.
Wilt u buiten deze tijdstippen ophalen/inleveren kunt u met ons overleggen hierover.

Ik heb iets nodig maar zie niet op jullie website. Wat dan?

We proberen onze website up-to-date te houden, maar soms worden nieuwe producten mogelijk niet vermeld.
En omdat de camera zo snel vooruit gaat, kunnen we niet elk item in de inventaris houden. Maar als je iets specifieks wilt,
laat het ons weten, en we zullen proberen artikel beschikbaar te stellen.


 

Bezorgt u de apparatuur?

Wij verzenden bepaalde artikelen wel op. Voornamelijk sturen wij goedkope apparatuur en apparatuur die niet bereikbaar/groot is.

Mag ik eerder ophalen?

Ja,

U mag de apparatuur eerder ophalen bij ons. Als u met ons overlegt, mag u de apparatuur eerder ophalen zonder extra kosten. Hierover kunnen wij u aangeven wat de mogelijkheden zijn.

NIEUW BIJ ONS?